Col.labora

¿QUÉ CONSEGUIXES COLABORANT?

La teua aportació econòmica a la Fundació SASM és molt més que diners.

En el teu compromís estaràs recolzant a canviar l’història de les persones en malaltia mental i les seues famílies vinculades als proyectes que es desenrollen en la nostra Fundació.

CANALS DE COLABORACIÓ

Número de cuenta per a fer donatius

ES98 3058 2283 7128 1031 6569

Titular del número de conte: Fundación Santos Andrés, Santiago y Miguel / Entidad Bancaria: Cajamar Caja Rural.

Contacta directament

Cridàn’s al

o escriu-nos un email a  fundacionsasm@fundacionsasm.org

Dona ara online

Elige otra cantidad para donar:

Elige cantidad

Donació periòdica

Si desiges realisar una donació periòdica, reblix el següent formulari

BENEFICIS FISCALS

1)Deducció de donatius en l’Impost sobre la Renda de les Persones Físiques
La quantia del micro mecenage s’amplia de 150 a 250 euros, i s’eleva de l’actual 35 % al 40 % el percentage de deducció aplicable en caràcter general, tal i com es regula en el artícul 19 de la Llei 49/2002, de 23 de decembre:

Base de deducció

Import fins a

Percentage de deducció
250 euros 80
Reste base de deducció 40

Si en els dos periodos impositius immediats anteriors s’hagueren realisat donatius, donacions o aportacions en dret a deducció en favor d’una mateixa entitat, sent l’import del donatiu, donació o aportació d’este eixercici i el del periodo impositiu anterior, igual o superior, en cada u d’ells, al de l’eixercici immediat anterior, el percentage de deducció aplicable a la base de la deducció en favor d’eixa mateixa entitat que excedixca de 250 euros, serà el 45%.

2)Deducció i exenció de donatius en l’Impuesto

Percentage de deducció

En el cas de persones jurídiques, es modifica el artícul 20 de la Llei 49/2002, de 23 de decembre, incrementant-se el percentage de deducció en l’Impuesto, que passa del 35 a el 40 %, per a potenciar l’incentiu.
Ademés,  el percentage  s’incrementa del 40 % a el 50 %, si en els dos periodos impositius immediats anteriors s’hagueren realisat donatius, donacions o aportacions en dret a deducció en favor d’una mateixa entitat, sent l’import del donatiu d’este periodo impositiu i el del periodo impositiu anterior, per import igual o superior, en cada u d’ells, al del periodo impositiu immediat anterior.