Coneix la Fundació

La Fundació CV Santos Andrés, Santiago i Miguel (des d’ara Fundació SASM ) , es va constituir com a tal a l’abril de 2001, amb caràcter d’assistència social, i amb l’objectiu d’abordar l’atenció sociosanitària , recuperació i residència de les persones amb malaltia mental crònica.

Fruit d’aquest projecte, i amb l’objectiu de facilitar la recuperació i inclusió real de les persones ateses , s’obren els següents recursos : a l’octubre de 2004 , el Centre Específic per a Persones amb Malaltia Mental Crònica ( CEEM ) i el Centre de Dia ( CdD ) ; en 2006 les instal·lacions van ser homologades com a centre de formació ocupacional ; i el 2009 i 2012 es van obrir dos vivendes tutel.lades supervisades , una per a dones i una altra per a homes respectivament.

+ info
Els nostres valors

Superació

Perquè som un equip dinàmic i compromés en la millora contínua.

Transparència, honestedat i responsabilitat

Perquè som capaços d'adaptar-nos al canvi i vam triar aquests valors com la millor guia per a això.

Humanitat

Perquè treballem per i per a les persones així com per i per a les persones que treballen a la Fundació SASM , promovent i facilitant la igualtat d'oportunitats en tots els seus vessants.

Organigrama

El patronat

Presidente/a

Alcalde/sa Excmo. Ayuntamiento de Sueca

Vicepresidenta

Dña. Francisca Vidal Pupla

Secretari- Administrador
D. Vicente González Ortuño

Tesorera
Dña. Natividad Tamarit Alberola

Vocals
D. Guillermo Nebot Vidal, Dña. Amparo González Ortuño y Dña. Diana Nebot Vidal

Política de Qualitat

La Fundació SASM , és una organització dedicada a l’atenció sociosanitària per a la recuperació de les persones amb malaltia mental i la formació ocupacional.

Amb la nostra política ens comprometem a complir amb els requisits definits per les persones a les que atenem, requisits legals i reglamentaris , i procedir a la millora contínua del Sistema de Gestió de Qualitat.

Aplicació de les noves tecnologies.

Incorporem les noves tecnologies com a eines de desenvolupament en les nostres intervencions i en els nostres programes de recuperació ja que una gran quantitat d’investigacions avalen la seva eficàcia. La innovació , l’accessibilitat i l’especialitat de les noves tecnologies aporten qualitat i ens ajuden a obtenir millors resultats en la intervenció.

En l’actualitat les persones a les que atenem tenen accés a l’ús d’ordinadors, internet i xarxes socials. Utilitzem mitjans interactius com pissarres digitals i ordinadors de pantalla tàctil.

Recursos

El nostre treball en xarxa es desenvolupa des d’una perspectiva de recuperació en la qual intervé un equip multidisciplinar de professionals format per: terapeutes ocupacionals , psicòlegs / es, treballadors / es socials , metge / a psiquiatre , infermers / es, monitors / es i cuidadors / es; enfocant la seva actuació cap a la millora de l’autonomia personal i social i donant suport a la normalització i inclusió comunitària de les persones a les que atenem en els recursos de la Fundació.

AÏNHOA RODENES PÉREZ

Hi ha una història darrere de cada persona. Hi ha una raó per la qual som com som. Pensa això abans de jutjar a ningú.

AROA SANSELONI CUEVAS

No podem ajudar a qui no vol ser ajudat…, tota aquesta vida té un procés deixem-lo fluir, respetem les decisions.

MIGUEL FRANCO PRADAS

La malaltia mental té tractament, i els prejudicis ?. Nosaltres també treballem en això.

LORENA ADAM FERRI

Entendre una malaltia mental resulta difícil per a algunes persones, en algunes ocasions per a aquelles persones que sí que l'entenen, també ho és. El més important és no jutjar i intentar conèixer la persona independentment de la seva malaltia; sempre val la pena.

MIRIAM CARBAJO MERINO

La cosa més important en la malaltia és mai perdre cor. Nikolai Lenin.

AUXILIADORA TOMÁS FOX

Treballar per a mi en la Fundació és molt gratificant ja que implica fer el camí més fàcil a un grup de persones que abans únicament tenia dificultats.

RECAREDO GARCÍA TORRES

Tots tenim dret a una vida digna. Eixe és el motor del nostre treball.

CARLOS LAGUNA TALENS

Junts podem millorar la qualitat de vida de qui pateix una malaltia mental. Els que estem amb ells, amb un somriure i tracte d'afecte. La societat amb més integritat i eliminació de prejudicis. Perquè no és cosa de "bojos". És cosa de tots.

NOÉ ASES RODRÍGUEZ

Una de les pitjors coses per les quals passa una persona amb una malaltia invisible, és sentir que ha de demostrar lo malament que està. El que no es veu també fa mal.

SHEILA GARCÍA MONTESINOS

M'agrada aprendre coses noves cada dia, i encara que l'estigma vullga demostrar el contrari, treballar amb persones m'ensenya cada dia, coses meravelloses ... potser el problema llavors el tinguen aquells que viuen els prejudicis, perquè els altres, mútuament, fem que les nostres vides siguen molt més feliços.

Programes

Els programes que es desenvolupen en els nostres recursos abasten totes les nostres àrees disciplinars : psicològica, ocupacional , social i sanitària. Aquests programes contemplen intervencions tant individuals com grupals i estan dirigits tant a usuaris com a famílies.

Equip Humà

Format per professionals d’àmplia experiència en l’àmbit de la salut mental amb alts nivells d’implicació , afecte i desig de millora contínua.

Nieves
Treballadora social